FAQ

V kolik hodin začíná odbavení před plánovaným odletem?

Odbavení cestujících a zavazadel (odbavení) obvykle začíná dvě hodiny před plánovaným časem odletu. Tento čas lze změnit, a proto se prosím seznamte s pravidly příslušné letecké společnosti.

Je nutné se hlásit k odbavení, pokud máme kočárek a pouze příruční tašky?

Ano, je nutné se dostavit při odbavení cestujících a zavazadel, aby jim byla udělena visačka na kočárek.

Kdy nejpozději mohu přijít k bráně, abych mohl vstoupit na palubu?

Doba zavírání dveří letadla závisí na letecké společnosti. Seznámíte se s pravidly příslušné letecké společnosti, se kterou cestujete. Doporučujeme dostavit se do příslušné odletové haly nejpozději 40 minut před plánovaným časem odletu.

Mohu si na palubu vzít dětský kočárek?

Pokud cestujete s dětským kočárkem, můžete jej používat obvykle do chvíle, než nastoupíte. Dětský kočárek musí být předán před letadlem a letištní personál zajistí jeho bezpečné uložení do zavazadla nebo jiného určeného prostoru letadla.

Mohu si rezervovat asistenci při nástupu do letadla?

Ano, asistenci si můžete rezervovat již při rezervaci letenky, nebo si můžete objednat službu PRM (pro osoby s omezenou schopností pohybu), tel. číslo: +420 597 471 136

Je letiště otevřeno 24 hodin denně?

Ano, terminály jsou cestujícím k dispozici 24 hodin denně.

Nestihl jsem vytisknout palubní vstupenku, mohu si ji vytisknout na letišti?

Pokud cestujete s leteckou společností, která umožňuje on-line odbavení, cestující, kteří si nevytisknou nebo si zapomněli vzít palubní vstupenku, zaplatí poplatek za opakované odbavení na pokladně příslušné letecké společnosti. Jiné letecké společnosti odbaví cestujícího a vytisknou mu palubní vstupenku zdarma. Místo toho můžete mít palubní vstupenku v aplikaci letecké společnosti v mobilním telefonu.

Mohu si do kabelky dát kosmetiku?

Ano, můžete, ale z bezpečnostních důvodů může být objem kosmetiky maximálně 100 ml za kus. Všechny krémy, gely, laky na vlasy, deodoranty atd. se rozumí tekutými předměty a jejich přípustný objem je omezen na 100 ml za kus. Všechny tekuté předměty přepravované v příruční tašce podléhající bezpečnostní kontrole vkládejte do polyetylénové, průhledné a uzavíratelné tašky o objemu maximálně 1 litr.

Mohu si na palubu vzít něco k jídlu a pití?

Suché potraviny nebo koláče a pečivo si můžete vzít do příruční tašky. Na všechny nápoje se vztahuje objemový limit 100 ml na kus a tekuté předměty přepravované v příruční tašce je nutné vkládat do polyetylénového, průhledného a uzavíratelného sáčku o objemu maximálně 1 litr.

Jak a kde mohu zaplatit za parkoviště?

Parkování je možné zakoupit v odletové a příletové hale, kde jsou umístěny parkovací automaty. Parkovací hodiny jsou umístěny také na parkovištích P3 a P5. Zaplatit můžete také na informační přepážce v odletové hale. Všude můžete platit buď kartou nebo hotově.

Dá se zarezervovat parkoviště?

V současné době pracujeme na možnosti rezervace parkování a o této nové službě budete informováni na našich webových stránkách. Do té doby není rezervace možná.

Kde mohu zaparkovat, pokud jsem držitelem průkazu těžkého zdravotního postižení?

Pro krátkodobé parkování, které netrvá déle než 1 hodinu, využijte parkoviště P1 před odletovou halou. K dlouhodobému parkování využijte parkoviště P5.